I dag vil jeg skrive om Maybeline New York´s lipgloss', fordi det var efterspurt. Jeg har selv én, som er i farven 'Watermelon Punch' 550( Man lan se det på billedet. Det er den med den store ring rundt om), men der findes også en hel del mere (som i kan se på billedet) Det er en tube lipgloss, og normalt er jeg ikke til sådan nogle, men denne lipgloss er bare så god så jeg er ligeglad! :)
Designet: Det er meget sødt med de Vandmaloner og med sølv låg. Dog lidt kedeligt, og man lan næsten ikke se der står 'Maybeline New York' på, når man først har brugt den i noget tid.
Konsistens: Den er super let, og dejligt at have på læberne. Man føler ikke, at man har 100 kilo lipgloss på, når man har dette produkt på. Men man skal lige være klar over, at den er mere 'klar' eller 'gennemsigtig' end den vises på tuben.
Jeg er heeeeeelt vild med duften! Slik og vandmalon = Uhmm! :)
Alt dette er bare min mening!
Tak fordi i så med! :)
