tirsdag den 30. oktober 2012

Twitter!

Hej alle sammen! <3
Vil bare lige sige, at jeg har fået Twitter! - Jeg hedder Elisabethx1999.
JA, jeg ved godt det minder meget om 'Miax1994' (eller hvad hun nu hedder?), men det var bare det først jeg kunne komme i tanker om.. Ok? :-)
Nogle post bliver Engelsk (da jeg godt kunne tænke mig nogle engelske follower's) og nogle på Dansk :-D

FOLLOW ME! Elisabethx1999!

onsdag den 17. oktober 2012

No makeup day.

I dag har jeg ikke noget makeup på, da det ikke er godt for huden at have det på hver dag. Har i det godt? :-)

søndag den 14. oktober 2012

Anmeldelse: ELF Eyebrow Kit!



Hey Bloggen! :-)
Hvis i leder efter en ting til at fylde jeres øjenbryn ud med, så kan jeg klart anbefale denne Eyebrow Kit fra ELF! Den holder i lang tid og lægger sig naturligt på øjenbrynene.

fredag den 12. oktober 2012

Duckface is all you need..

Ha ha! :-D Tog dette billed i skolen, hvor jeg kedede mig ret meget..

torsdag den 11. oktober 2012

Bored and sick..

Hej folkens!

Puhaa.. I morges vågnede jeg med den sygest hovedpine og ondt i halsen. Så nu sidder jeg der hjemme og skriver den stil som skal være færdig til i morgen (og det er ikke sååå dejligt med ondt i hovedet skal det lige siges!). Ja, jeg trækker tingene rimelig meget ud, i know.
I denne uge har vi tema-uge, som hedder 'Styr på fremtiden hvor vi (lidt ligesom navnet siger) skal få styr på vores fremtid! I starten var jeg totalt lost fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle være, men det ved jeg nu! Er det ikke lidt mærkeligt? Sådan at gå og tænke over hvad man gerne vil være i 7 år nu, og så komme på det på én dag!? :o
Der er kommet mange fra forskellige efterskoler og forklare, og så har vi også haft besøg af en UU- Vejleder.
Oh, fuck nu kommer hovedpinen igen.. Ses folkens! Ha' det bedere end mig..
Knus Elisabeth <3

søndag den 7. oktober 2012

NEW IN - EOS ♥


Hej bloggen! ♥
Her for nogle dage siden købte jeg nogle EOS læbepomader! Eller, jeg modtag dem fordi nøøøøj hvor det tog lang tid om at komme (ca. 5 uger)! :o
Jeg købte dem via et Vi Unge blad, og tror nok det var 8 blade + 2 EOS læbepomader for 200 et eller andet? (kan ikke huske det..). Den lysserøde hedder 'strawberry sorbet' og den lilla'e hedder 'passion fruit'. Jeg må sige, at jeg blev lidt skuffet over duften af den lysserøde (strawberry sorbet), fordi den lygter/dufter meget sødt, jeg vil sige næsten for sødt! Men den lilla'e (passion fruit) er jeg heeeeelt vild med! Den er også sød, men også meget 'sur' 'syrlig'? Jeg ved det ikke, men jeg er fan! ;-)
De er fra en lille Limeted Edition boks (se billed nederst) så jeg ved ikke om man kan få dem i butikkerne? Jeg har kun set lysserøde, men det er ogs¨bare i min Matas og den er ikke så stor igen :-)


tirsdag den 14. august 2012

Lipgloss - Color Senational ♥

Hey Bloggen! ♥

I dag vil jeg skrive om Maybeline New York´s lipgloss', fordi det var efterspurt. Jeg har selv én, som er i farven 'Watermelon Punch' 550( Man lan se det på billedet. Det er den med den store ring rundt om), men der findes også en hel del mere (som i kan se på billedet) Det er en tube lipgloss, og normalt er jeg ikke til sådan nogle, men denne lipgloss er bare så god så jeg er ligeglad! :)

Designet: Det er meget sødt med de Vandmaloner og med sølv låg. Dog lidt kedeligt, og man lan næsten ikke se der står 'Maybeline New York' på, når man først har brugt den i noget tid. 
Konsistens: Den er super let, og dejligt at have på læberne. Man føler ikke, at man har 100 kilo lipgloss på, når man har dette produkt på. Men man skal lige være klar over, at den er mere 'klar' eller 'gennemsigtig' end den vises på tuben. 
Jeg er heeeeeelt vild med duften! Slik og vandmalon = Uhmm! :)

Alt dette er bare min mening! 

Tak fordi  i så med! :)


torsdag den 9. august 2012

STARTER PÅ EN FRISK!

Hej Bloggen!
Jeg har tænkt over at starter med at Blogge igen i noget tid, og jeg er kommet frem til at det vil fortsætte med. Så jeg starter på en frisk, igen! :-)
Grunden til det er på den gamle Blog er fordi der var faste læsere, og ikke på de andre. Hvis i har noget i godt kunne tænke jer, at jeg Bloggede om SÅ BARE SKRIV! :-D

FACEBOOK
INSTAGRAM: MyCrazyEveryday
YOUTUBE

Glæder mig til at Blogge til jer igen! Husk at blive fast læser, og smid en kommentar :-)

søndag den 1. april 2012

BB Cream - Garnier ♡

Garnier BB Cream

For en måned eller sådan noget købte jeg min BB Cream fra Garnier. 

Min er i farven 02 Light. I starten da jeg tog den på min hud var der to ting som jeg synes var lidt træls/mærkeligt:

1) Farven var lidt for mørk. Der er kun 2 farver her i Danmark, og det synes jeg er lidt dårligt, for den er lidt for mørk til mig. Men regner med at kunne passe den til sommer! :-)
2) Den lugtede mærkeligt. Den lugtede lidt i citron, og blomster? Det synes jeg er mærkeligt, når de siger der ikke er Parfyme eller Parabener i? Det er ikke en grim lugt, men lige første gang skal du være klar over at den lugter mærkeligt! ;-)
Den dækker self. ikke lige så godt som en foundation ville gøre, for det er jo en form for 'tinted moisturizer'  

Der står det er en 5 in 1 cream

- Den fugter i 24 timer
- Der er SPF 15 i (hvilket er godt fordi det jo er ved at blive forår nu! :D)
- Der er Vitamin C i
- Giver glød (der er ingen glimmer i, men den gør at ansigtet ser mere friskt ud)
- Den gør huden ensartet

Jeg købet min i Matas på tilbud til kun 59,- 
Der er 50 ml. i, og er Dermatologisk testet. 


Jeg håber i nyder påskeferien! Knus Elisabeth

DKNY


DKNY

Jeg ved godt jeg har været lidt dårlig til opdatere både på min YouTube, men også på min Blog! Sorry! :( Det er dejligt at det er blevet forår! :-)


Men nu er jeg tilbage, og vil prøve på at lave så mange indlæg/video´er som jeg kan! :-)

Den første ting er min "Be Delicios" fra DKNY (Donna Karan New York) Og nu er jeg ikke den bedste til at beskrive dyfte, men jeg vil da gøre et forsøg! :-D
Jeg synes den dyfter meget frisk, og af æbler. Uden at være for meget, eller for lidt. Jeg eeeeelsker sådan nogle friske parfymer her til forår/sommer! :-) Den jeg har er den med 30 ml. så det er den lille model, men det har jeg det helt fint med. Du kan købe den her.




Ha´ en super god påskeferie!








søndag den 18. marts 2012

Base/Top Coat.


 Base/Top Coat! - Hvad er det? Og hvad bruges det til?...
Der er efterhånden mange der har spurt mig om hvad forskellen er mellem en Base Coat og en Top Coat. Og hvad der er, hvorfor man bruger det og hvor man køber dem hende! :)
Så det har jeg tænkt mig at fortælle jer i dag!!


Base Coat:
En Base Coat er en klar lak, som man putter på inden man putter neglelak på (Min er klar. Jeg har set nogen som er orange, men jeg er sikker på at den ikke bliver orange når den kommer på neglen!..) Man bruger en Base Coat for at beskytte din negl mod den farve som nu vælger at putte på neglen. Der er mange der siger at det kun er når man bruger mørke farver man skal putte en Base Coat på. Det er også op til dig, men jeg synes det er en bedere idé og putte det på hver gang! :) Jeg tager der nogle gange på, for ligesom at "styrke" mine negle, sådan at se gror lidt hurtigere og så fordi jeg har fået mig en dårlig vane, med at bide negle! :I
Jeg har købt min i Matas. Den er fra GOSH og hedder: "Base/Top Coat" 


Top Coat:
En top coat er lidt det samme som en Base Coat. En Top Coat hjælper bare neglen med at holde neglelakken nogle dage mere end den rigtig vil holde hvis ikke du havde taget en Top Coat! :) Den gør også at neglelakken skinner lidt mere. Hvis man ikke har råd til en Top Coat synes jeg godt man bare kan bruge en klar lak i stedet! ;)




Elisabeth