Elisabeth´s Blog
onsdag den 17. oktober 2012
No makeup day.
I dag har jeg ikke noget makeup på, da det ikke er godt for huden at have det på hver dag. Har i det godt? :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar