søndag den 7. oktober 2012

NEW IN - EOS ♥


Hej bloggen! ♥
Her for nogle dage siden købte jeg nogle EOS læbepomader! Eller, jeg modtag dem fordi nøøøøj hvor det tog lang tid om at komme (ca. 5 uger)! :o
Jeg købte dem via et Vi Unge blad, og tror nok det var 8 blade + 2 EOS læbepomader for 200 et eller andet? (kan ikke huske det..). Den lysserøde hedder 'strawberry sorbet' og den lilla'e hedder 'passion fruit'. Jeg må sige, at jeg blev lidt skuffet over duften af den lysserøde (strawberry sorbet), fordi den lygter/dufter meget sødt, jeg vil sige næsten for sødt! Men den lilla'e (passion fruit) er jeg heeeeelt vild med! Den er også sød, men også meget 'sur' 'syrlig'? Jeg ved det ikke, men jeg er fan! ;-)
De er fra en lille Limeted Edition boks (se billed nederst) så jeg ved ikke om man kan få dem i butikkerne? Jeg har kun set lysserøde, men det er ogs¨bare i min Matas og den er ikke så stor igen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar