søndag den 1. april 2012

BB Cream - Garnier ♡

Garnier BB Cream

For en måned eller sådan noget købte jeg min BB Cream fra Garnier. 

Min er i farven 02 Light. I starten da jeg tog den på min hud var der to ting som jeg synes var lidt træls/mærkeligt:

1) Farven var lidt for mørk. Der er kun 2 farver her i Danmark, og det synes jeg er lidt dårligt, for den er lidt for mørk til mig. Men regner med at kunne passe den til sommer! :-)
2) Den lugtede mærkeligt. Den lugtede lidt i citron, og blomster? Det synes jeg er mærkeligt, når de siger der ikke er Parfyme eller Parabener i? Det er ikke en grim lugt, men lige første gang skal du være klar over at den lugter mærkeligt! ;-)
Den dækker self. ikke lige så godt som en foundation ville gøre, for det er jo en form for 'tinted moisturizer'  

Der står det er en 5 in 1 cream

- Den fugter i 24 timer
- Der er SPF 15 i (hvilket er godt fordi det jo er ved at blive forår nu! :D)
- Der er Vitamin C i
- Giver glød (der er ingen glimmer i, men den gør at ansigtet ser mere friskt ud)
- Den gør huden ensartet

Jeg købet min i Matas på tilbud til kun 59,- 
Der er 50 ml. i, og er Dermatologisk testet. 


Jeg håber i nyder påskeferien! Knus Elisabeth

DKNY


DKNY

Jeg ved godt jeg har været lidt dårlig til opdatere både på min YouTube, men også på min Blog! Sorry! :( Det er dejligt at det er blevet forår! :-)


Men nu er jeg tilbage, og vil prøve på at lave så mange indlæg/video´er som jeg kan! :-)

Den første ting er min "Be Delicios" fra DKNY (Donna Karan New York) Og nu er jeg ikke den bedste til at beskrive dyfte, men jeg vil da gøre et forsøg! :-D
Jeg synes den dyfter meget frisk, og af æbler. Uden at være for meget, eller for lidt. Jeg eeeeelsker sådan nogle friske parfymer her til forår/sommer! :-) Den jeg har er den med 30 ml. så det er den lille model, men det har jeg det helt fint med. Du kan købe den her.




Ha´ en super god påskeferie!