Garnier BB Cream
For en måned eller sådan noget købte jeg min BB Cream fra Garnier.
Min er i farven 02 Light. I starten da jeg tog den på min hud var der to ting som jeg synes var lidt træls/mærkeligt:
1) Farven var lidt for mørk. Der er kun 2 farver her i Danmark, og det synes jeg er lidt dårligt, for den er lidt for mørk til mig. Men regner med at kunne passe den til sommer! :-)
2) Den lugtede mærkeligt. Den lugtede lidt i citron, og blomster? Det synes jeg er mærkeligt, når de siger der ikke er Parfyme eller Parabener i? Det er ikke en grim lugt, men lige første gang skal du være klar over at den lugter mærkeligt! ;-)
Den dækker self. ikke lige så godt som en foundation ville gøre, for det er jo en form for 'tinted moisturizer'
Den dækker self. ikke lige så godt som en foundation ville gøre, for det er jo en form for 'tinted moisturizer'
Der står det er en 5 in 1 cream.
- Den fugter i 24 timer
- Der er SPF 15 i (hvilket er godt fordi det jo er ved at blive forår nu! :D)
- Der er Vitamin C i
- Giver glød (der er ingen glimmer i, men den gør at ansigtet ser mere friskt ud)
- Den gør huden ensartet
Jeg købet min i Matas på tilbud til kun 59,-
Der er 50 ml. i, og er Dermatologisk testet.


