Elisabeth´s Blog
tirsdag den 20. november 2012
tirsdag den 6. november 2012
tirsdag den 30. oktober 2012
Twitter!
Hej alle sammen! <3
Vil bare lige sige, at jeg har fået Twitter! - Jeg hedder Elisabethx1999.
JA, jeg ved godt det minder meget om 'Miax1994' (eller hvad hun nu hedder?), men det var bare det først jeg kunne komme i tanker om.. Ok? :-)
Nogle post bliver Engelsk (da jeg godt kunne tænke mig nogle engelske follower's) og nogle på Dansk :-D
FOLLOW ME! Elisabethx1999!
Vil bare lige sige, at jeg har fået Twitter! - Jeg hedder Elisabethx1999.
JA, jeg ved godt det minder meget om 'Miax1994' (eller hvad hun nu hedder?), men det var bare det først jeg kunne komme i tanker om.. Ok? :-)
Nogle post bliver Engelsk (da jeg godt kunne tænke mig nogle engelske follower's) og nogle på Dansk :-D
FOLLOW ME! Elisabethx1999!
onsdag den 17. oktober 2012
No makeup day.
I dag har jeg ikke noget makeup på, da det ikke er godt for huden at have det på hver dag. Har i det godt? :-)
søndag den 14. oktober 2012
Anmeldelse: ELF Eyebrow Kit!
Hey Bloggen! :-)
Hvis i leder efter en ting til at fylde jeres øjenbryn ud med, så kan jeg klart anbefale denne Eyebrow Kit fra ELF! Den holder i lang tid og lægger sig naturligt på øjenbrynene.
fredag den 12. oktober 2012
torsdag den 11. oktober 2012
Bored and sick..
Hej folkens!
Puhaa.. I morges vågnede jeg med den sygest hovedpine og ondt i halsen. Så nu sidder jeg der hjemme og skriver den stil som skal være færdig til i morgen (og det er ikke sååå dejligt med ondt i hovedet skal det lige siges!). Ja, jeg trækker tingene rimelig meget ud, i know.
I denne uge har vi tema-uge, som hedder 'Styr på fremtiden hvor vi (lidt ligesom navnet siger) skal få styr på vores fremtid! I starten var jeg totalt lost fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle være, men det ved jeg nu! Er det ikke lidt mærkeligt? Sådan at gå og tænke over hvad man gerne vil være i 7 år nu, og så komme på det på én dag!? :o
Der er kommet mange fra forskellige efterskoler og forklare, og så har vi også haft besøg af en UU- Vejleder.
Oh, fuck nu kommer hovedpinen igen.. Ses folkens! Ha' det bedere end mig..
Knus Elisabeth <3
Puhaa.. I morges vågnede jeg med den sygest hovedpine og ondt i halsen. Så nu sidder jeg der hjemme og skriver den stil som skal være færdig til i morgen (og det er ikke sååå dejligt med ondt i hovedet skal det lige siges!). Ja, jeg trækker tingene rimelig meget ud, i know.
I denne uge har vi tema-uge, som hedder 'Styr på fremtiden hvor vi (lidt ligesom navnet siger) skal få styr på vores fremtid! I starten var jeg totalt lost fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle være, men det ved jeg nu! Er det ikke lidt mærkeligt? Sådan at gå og tænke over hvad man gerne vil være i 7 år nu, og så komme på det på én dag!? :o
Der er kommet mange fra forskellige efterskoler og forklare, og så har vi også haft besøg af en UU- Vejleder.
Oh, fuck nu kommer hovedpinen igen.. Ses folkens! Ha' det bedere end mig..
Knus Elisabeth <3
Abonner på:
Opslag (Atom)












