tirsdag den 30. oktober 2012

Twitter!

Hej alle sammen! <3
Vil bare lige sige, at jeg har fået Twitter! - Jeg hedder Elisabethx1999.
JA, jeg ved godt det minder meget om 'Miax1994' (eller hvad hun nu hedder?), men det var bare det først jeg kunne komme i tanker om.. Ok? :-)
Nogle post bliver Engelsk (da jeg godt kunne tænke mig nogle engelske follower's) og nogle på Dansk :-D

FOLLOW ME! Elisabethx1999!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar