Hej folkens!
Puhaa.. I morges vågnede jeg med den sygest hovedpine og ondt i halsen. Så nu sidder jeg der hjemme og skriver den stil som skal være færdig til i morgen (og det er ikke sååå dejligt med ondt i hovedet skal det lige siges!). Ja, jeg trækker tingene rimelig meget ud, i know.
I denne uge har vi tema-uge, som hedder 'Styr på fremtiden hvor vi (lidt ligesom navnet siger) skal få styr på vores fremtid! I starten var jeg totalt lost fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle være, men det ved jeg nu! Er det ikke lidt mærkeligt? Sådan at gå og tænke over hvad man gerne vil være i 7 år nu, og så komme på det på én dag!? :o
Der er kommet mange fra forskellige efterskoler og forklare, og så har vi også haft besøg af en UU- Vejleder.
Oh, fuck nu kommer hovedpinen igen.. Ses folkens! Ha' det bedere end mig..
Knus Elisabeth <3

Ingen kommentarer:
Send en kommentar