søndag den 1. april 2012

DKNY


DKNY

Jeg ved godt jeg har været lidt dårlig til opdatere både på min YouTube, men også på min Blog! Sorry! :( Det er dejligt at det er blevet forår! :-)


Men nu er jeg tilbage, og vil prøve på at lave så mange indlæg/video´er som jeg kan! :-)

Den første ting er min "Be Delicios" fra DKNY (Donna Karan New York) Og nu er jeg ikke den bedste til at beskrive dyfte, men jeg vil da gøre et forsøg! :-D
Jeg synes den dyfter meget frisk, og af æbler. Uden at være for meget, eller for lidt. Jeg eeeeelsker sådan nogle friske parfymer her til forår/sommer! :-) Den jeg har er den med 30 ml. så det er den lille model, men det har jeg det helt fint med. Du kan købe den her.




Ha´ en super god påskeferie!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar